zaterdag 14 maart 2009

Hey baby, how are you today?

Zo word ik bijna dagelijks begroet door de leuke kok van het ontbijtbuffet in het hotel die de eitjes en wafels bakt. A great way to start the day! Dan heeft mijn eigenste bounty boy zich ook eindelijk weer eens gemeld vanaf het eiland Gili Trawangan (zie www.karmakayak.com hier ligt hij onder een boompje met een sarong om zijn lendenen naar mij te verlangen) dus dat maakt me ook weer blij en gelukkig. Dan heb ik deze week de hand geschud van de Minister of Health, Dr. George Sipa Yankey. Een soort filmster type! En gisteren heb ik me een traditionele Ghanese jurk laten aanmeten voor bijna niets (20 Ghanese cedis, zoek zelf maar even uit hoeveel euro dat is). Ik had er weer niets van begrepen, ik dacht dat vrijdag casual day was qua kleding op werk maar het is African day! Dus iedereen man en vrouw draagt mooie Ghanese gewaden en ja jullie weten hoe dol ik ben op verkleedfeestjes! Ik doe er dus ook graag aan mee en ik had een hele mooie lap stof gekregen. Volgende week is het klaar, wacht maar op de foto! Verder was deze week gevuld met...werk. Tsja, dat is weer even wennen!

Geen opmerkingen: