zondag 4 oktober 2009

Mijn medium

Skype is niet echt mijn medium, verzuchtte de amant gisteren. Het is gratis en we kunnen ons gesprek opleuken met allemaal leuke (kotsende!) smileys maar zijn diepere zieleroerselen & affectie voor mij bracht hij liever op schrift of in het echt. Voor mij is skype een zegen want ik krijg geen warm oor en ik hoor de ander stukken beter dan als ik mobiel bel. Bellen is niet mijn medium en velen van jullie weten dit al jaren. Ik vind het een inbreuk. Gelukkig hoor ik mijn mobiel nooit overgaan in mijn tas en neem ik hem op avondjes uit niet eens meer mee. Sinds ik in het buitenland woon en werk doe ik wel aan de beldate op afspraak. Dat is leuk, ik kan me installeren en me er echt dagen op verheugen. Mijn medium blijft echter het geschreven woord. Met een ansichtkaart, brief, sms of email maak je me blij!

Geen opmerkingen: