woensdag 3 februari 2010

We zijn er bijna

De zoektocht naar verbinding met het www: het vervolg. Nou was die kabel goed en die kaart gevonden en gekocht en een nieuwe verbinding aanmaken kan ik ook nog maar nu wist ik het telefoonnummer van mijn aansluiting in mijn appartement niet. Waarop mijn collega's uitriepen tijdens de koffie: maar dan bel je toch met dat toestel je eigen mobiel en dan zie je het nummer in het scherm. Ja en die denkstap, die kan ik dan net niet maken met mijn alfahersenen. Het kan ook de drank zijn. Het is in ieder geval nogal dom.

1 opmerking:

Alexander van Dinter zei

Plezierig om weer van je te lezen! Alle goeds in Damascus! Ik vlieg vanavond weer naar Wenen voor lange tijd en zal best nog eens dwalen rondom het operagebouw, op zoek naar de juiste ingang...
Ciao!