dinsdag 16 maart 2010

Werk voor Rob

Ik denk hier vaak aan Rob, je weet wel, die hele blije meneer van de smaakpolitie. Rare naam eigenlijk voor dit programma want hij checkt nooit de smaak van het eten, daar komt hij nooit aan toe. Hij test op vies. Ik vind dit dus een heerlijk gruwelprogramma en moet er altijd hartelijk om lachen en dat komt ook door de enthousiaste positieve uitstraling van Rob. Dat lijkt me ook de beste manier om viezigheid te benaderen. Ik zou Rob hier graag willen hebben en gisteren dacht ik weer aan hem. Ik verbaas me over de hygiene in de tientallen shoarma/snackbar-achtige winkeltjes hier in de stad. Het is een vieze bende. En daar doorheen scharrelt het personeel op teenslippers en in vieze kleren. Ik heb gisteren een broodje pittige kip gehaald en een meeneemsalade bij eentje bij mij in de buurt en die doen hun best. En ik voel me goed vandaag. Maar er is veel behoefte aan Rob.

1 opmerking:

Hans de Jong zei

Ik heb je verzoek doorgezet richting Rob....