zondag 25 april 2010

Laatste zondag

Voorlopig weer de laatste zondag waarop ik werk! Het is toch een beetje tegennatuurlijk, als je afkomstig bent uit de West-Europese christelijke traditie. Overigens zijn er geen verschillen tussen de vrijdag in Damascus en een zondag in een willekeurig dorp in bijvoorbeeld, het komt heel toevallig zo bij me op, het Westland. Je kan een kanon afschieten en niemand raken. Ik hou toch meer van de twentyfourseven steden in de wereld waar er altijd levendigheid en vertier is. Maar goed, ik word dan ook graag ge'entertained. Gisteren heb ik voor heel weinig geld de halve handicraft souk leeggekocht en gewapend met spiegeltjes, kralen en andere snuisterijen kom ik jullie kolonialiseren.

1 opmerking:

Alexander van Dinter zei

Ik wil kraaaaalen!!! Kom je ons ook kolonialiseren???