donderdag 30 september 2010

Vakantie in citaten

Dag 2: 'Ik kan ook beter thuisblijven' (amant heeft puistje na eten varkensvlees)
Dag 3: 'Ik wil hier niet zijn' (in ontbijtzaal hotel zonder natuurlijk daglicht)
Dag 4: 'Goh, alweer een patio' (amant wordt wat blasé bij hotel numero 3)
Dag 5: 'Jouw hele aura stinkt' (na voorzichtige opmerking van mijn kant dat hij naar knoflook ruikt)
Dag 7: 'Kut de leeuwen zijn op safari' (beroemde leeuwenfontein van Alhambra in Granada werd gerestaureerd)
Dag 9: 'Mensen kunnen niet zien dat wij hier niet thuishoren' (In Nerja, een klein dorpje aan zee met heel veel toeristen)
Dag 10: 'Dat jij de bonnetjes bewaart, betekent nog niet dat je ze hebt betaald' (zowel bankpas als creditcard van amant deden het niet)
Dag 11: 'Ik heb een terrasblessure' (amant heeft blaar op elleboog)
Dag 13: 'Deze neem ik mee, voor op mijn werk' (amant neemt in vijfde opeenvolgende hotel het gratis verstrekte zakkammetje mee)
Dag 14: 'Heb je een asbakje?' (amant schakelt volledig terug op het Nederlands op een Spaans terras)

Geen opmerkingen: