donderdag 21 augustus 2014

Tripje

Mocht ik er zomaar even uit vandaag! Met chauffeur even downtown Islamabad in voor missie pasfoto. Nodig voor aanmelding bij de Pakistaanse autoriteiten. Tot nu toe alleen ritjes van hotel naar ambassade en weer terug. Raar.
Ik zal een foto scannen en plaatsen want ze hebben iets bijzonders met mijn haar gedaan op de foto. Er is een soort rechte pruik van gemaakt. Pluishaar door hoge luchtvochtigheid hier zeker niet mooi? Wachten op de foto's ingevuld met een rondje door dit winkelcentrum. Met tips over waar je de beste dvd's kopen kon, de mooiste juwelen en alle soorten huishoudelijke apparatuur voor weinig. Zag er reuze gezellig uit. Hoop dat ik er snel zelf eens boodschappen kan doen in mijn eigen bolide. Nu weer in hotel. Nog even genieten van mijn fijne bed. Vanavond sla ik het buffet maar even over en ga met nootjes in bad liggen.

2 opmerkingen:

Jauhar zei

if you want to get things really cheap you should visit Rawalpindi's ''Raja Bazaar''. And if some thing from Islamabad you should visit Alsafa Mall (F7- markaz) or Centaurus mall.

Hans de Jong zei

Photos or it did not happen!