donderdag 11 februari 2010

Inspiratie gebrek

En als ik dan inspiratie heb, dan heb ik geen toegang tot mijn blog. Dat gaat met horten en stoten via een heel langzaam lijntje op het werk. Elders is de toegang geblokkeerd. Ik ben hier eigenlijk voornamelijk aan het werk en daarover schrijf ik nooit. Na werk doe ik boodschappen, kook ik en kijk ik een filmpje, dat geeft ook bitter weinig inspiratie. En af en toe ga ik uit eten. Vorig weekend wel Azem palace bezocht, een voorbeeld van een oud traditioneel Damasceens huis met binnentuinen. Gebouwd in 1750 voor de Ottomaanse gouverneur. In de verschillende ruimtes werden verschillende thema's behandeld, zoals koken of muziek maken en er was een kamer gewijd aan de schoonmoeder. Leuke arrangementjes waren geënsceneerd met mannequinpoppen met soms blonde pruiken die dan leuk thee inschonken. Je moet het gezien hebben.

Geen opmerkingen: