vrijdag 8 juli 2011

Sponsorblamage

Op 1 oktober vertrekken we met een groep van 13 vrouwen naar India. In Pondicherry gaan we vrouwen helpen met het bouwen van een eigen huis. We zoeken sponsors voor bouwmaterialen. En daarom stuurde ik alweer een poosje geleden een zelfgeknutselde sponsorbrief waarin ik vriendelijk om een bijdrage vroeg aan vrienden en familie van wie ik dacht dat ze iets konden missen. Daarna werd het angstvallig stil. Ik heb 40 euro gekregen van een vriendin van de amant die helaas niet op mijn 40e verjaardag komen kon. Dat was het. De man van één van die vrouwen is onze penningmeester en stuurt tweewekelijks een excell sheet met de donaties. Ik heb snel een aanzienlijk deel van mijn vakantiegeld gestort dus mijn totaalbedrag is zeker niet het laagst, maar ik vind die tweewekelijkse overzichten niet zo leuk. Dus eigenlijk schiet ik al te kort voor vertrek. Dat het me niet eens lukt sponsorgeld te zoeken. Wat hebben die vrouwen in Pondicherry nu aan mij? Klussen kan ik ook al niet.

Geen opmerkingen: