vrijdag 27 januari 2012

Rookdilemma

Hoe pak je het aan als je nooit hebt overwogen te stoppen met roken maar toch bent gestopt? Zomaar, omdat je gewoon echt niet kan inhaleren als je longontsteking hebt. Omdat het gewoon fysiek niet lukt. Mijn kapster had daar geen last van. Tegelijkertijd met mijn longontsteking lag zij in het ziekenhuis met een longonsteking aan de prednison waar ze twee keer per dag met haar infuusje naar de rookruimte schuifelde voor een broodnodige shot nicotine. Het idee is niet eens in me opgekomen de eerste weken na mijn ziekteval. Dat roken een optie was, laat staan een wens. Nu beginnen echter langzaamaan die gevoelens terug te komen. Ik wil het weer. Zeker als ik deze reclame zie.

2 opmerkingen:

Hans de Jong zei

We zijn er binnenkort graag getuige van (of de Amand heeft leren koken, dat is)

Hans de Jong zei

We zijn er binnenkort graag getuige van (of de Amand heeft leren koken, dat is)