vrijdag 27 januari 2012

Himalaya Ginger Harmony

Na India ben ik op de Ayurvedische tour. Ik heb weliswaar nog steeds geen sapcentrifuge gekocht ondanks dat ik me dat stellig voornam na de dagelijkse groentesappen in ons hotel, maar ayurvedisch is het helemaal. Ginger thee is mijn favoriet op kantoor. Je moet immers je harde stem goed onderhouden. In het lege doosje staan oefeningen. Deze is te mooi om jullie te onthouden:

Dans&ontspan

Ga rechtop staan, sluit je ogen en ontspan. Adem diep in en lang uit, word je bewust van elke spanning in je lichaam en laat deze heel bewust los. Zwaai je lichaam zachtjes van de ene naar de andere kant, dans en beweeg subtiel elk lichaamsdeel. Als je over rustige, ritmische muziek beschikt, laat die dan op de achtergrond meespelen.

Vraag aan uw dokter of deze oefening voor u geschikt is.


Geen opmerkingen: