vrijdag 15 augustus 2014

Dag twee

Dag twee van niet geheel vrijwillige opsluiting in hotel. Ik heb een mooie kamer met internetverbinding en tv, er is een zwembad, één restaurant is open en het koffietentje. Ik en de andere gasten, dat zijn er niet veel, verplaatsen zich van ene lokatie naar de volgende. Vrienden gemaakt met Duitse KMAR man en de Thaise Spa dame. Ze had weinig klanten dus mijn handen en voeten erg mooi.
Verder ontvang ik updates van onze beveiligingsman. Islamabad's wegen nu volledig geblokkeerd in afwachting van de mars uit Lahore. Helemaal vreedzaam is het niet meer. Ik zou wel een wijntje lusten maar helaas. Niet te krijgen in dit hotel.
Leermoment. Volgende lockdown is met drank en dvd-tjes.

1 opmerking:

Hans de Jong zei

Volgens mij kom je helemaal strak weer terug