donderdag 31 juli 2014

Puinruimen

Alhoewel mijn dagen bestaan uit het openen van laden en kastjes die ik reeds vele jaren niet geopend had en ik nu bijna al mijn vergaarde huisraad weer eens door mijn handen heb laten gaan, voel ik me goed. Het is lekker weer, ik rommel van kamer naar kamer, gooi eens wat weg, ruim eens wat op, lunch tussendoor in mijn favoriete tentjes in de buurt, bel eens een verzekeraar of energieleverancier en luister naar oude hervonden cd's.
Ook een lichtpunt, weliswaar van weinig nut voor mij, is dat lijn 11 weer rijdt sinds vandaag! Van de acht jaar op de Conradkade heeft er vier jaar geen gereden of slechts in één richting. Het is een mooie dag die je bijna doet vergeten dat nog niemand heeft gereageerd op je fijne bank met lichte poezenschade die al 48 uur gratis op marktplaats staat.

Geen opmerkingen: